Ներառական կրթության մասին
Դասին մասնակցում էր 6-8-րդ դասարանների 10 աշակերտ: Ներկաների թվում էին ուսուցիչներ, աշակերտներ, ծնողներ, <Դպրոցական ծնողխորհուրդների անդամների ազգային ասոցիացիա> ՀԿ-ի ներկայացուցիչներ:
Դասընթացի նպատակն էր ձևավորել հանդուրժողական վերաբերմունք և նպաստել առանձնահատուկ կրթական պայմանների կարիք ունեցող երեխաների ներառական գործընթացին:
Տիկին Մարտիրոսյանը դասը վարեց ժամանակակից ինտերակտիվ մեթոդներով:
Աշակերտները ակտիվորեն մասնակցեցին խմբային և անհատական աշխատանքներին, քննարկեցին նույն երևույթը տարբեր տեսանկյուններից, բարձրաձայն արտահայտեցին իրենց մտքերն ու կարծիքները; Ինչպես և ակնկալվում էր, դասի արդյունքում ամրապնդեցին արտահայտած մտքերը, ընթերցեցին ՀՀ օրենքը կապված տվյալ թեմայի հետ, ծանոթացան հաշմանդամ մարդկանց հետ շփվելու կանոններին, և այսուհետ իրենք էլ սովորածը կարող են փոխանցել իրենց դասընկերներին և, ինչու չէ, նաև ծնողներին: Կարծում ենք, որ նախաձեռնության շրջանակները պետք է ընդլայնել, և նման միջոցառումներ ավելի հաճախակի կազմակերպել` ի շահ մեր հասարակության մեջ հանդուրժողականության ձևավորման:
<Դպրոցական ծնողխորհուրդների անդամների ազգային ասոցիացիա> ՀԿ-ի ներկայացուցիչները (Ռուզաննա Հակոբյան-գործադիր տնօրեն, Նոնա Մարգարյան- իրավաբան)իրենց գոհունակությունը հայտնեցին և ծնող Մ. Մարտիրոսյանին:
<Ջահ> թերթի խմբագիր Մ. Ավետիքյան