2016-2017 ՈՒՍՏԱՐՎԱ ԳՈՐԾՈՒՆԵՈՒԹՅԱՆ ՆԵՐՔԻՆ ԳՆԱՀԱՏՈՒՄ
Ուսումնական հաստատության գործունեության ներքին գնահատման չափանիշները
բխում են հանրակրթության պետական չափորոշչով սահմանված պահանջներից և ներառում են`
1. սովորողների գիտելիքների,կարողությունների, հմտությունների ձեռքբերմանը,արժեքային համակարգի ձևավորմանը, սովորողների զարգացմանն ուղղված գործողությունների առաջնայնությունը, ուսումնական հաստատության տարեկան աշխատանքային ծրագրում դրանց արտացոլումը, իրականացման արդյունավետությունը.
Դպրոցում 2016-2017 ուստարում առկա է 10 դասարան , որից 4-ը տարրական,
6– հիմական դասարան: Դպրոցում սովորում են 217 աշակերտ: Աճը անցած ուստարվա համեմատ կազմել է 22 աշակերտ:
Առաջադիմությունը 100%
Որակի տոկոսը 49%
Գերազանցիկներ 39
Հարվածայիններ 56
· Դպրոցում դասապրոցեսի կազմակերպման համար կաբինետները ապահովվել են անհրաժեշտ
պայմաններով:
· Ուսուցիչներին դասը արդյունավետ կազմակերպելու համար տրվել են դիդակտիկ և օժանդակ
նյութեր:
· Ուսուցիչների մանկավարժական գիտելիքների և հմտությունների բարձրացման համար
տնօրենը և փոխտնօրենները կազմակերպել են սեմինարներ՝ «Մեթոդ և հնար»,
<<ՈՒսուցանող գնահատման ձևերը>>, <<Ծնողական ժողովների անցկացումը >> :
· Դասապրոցեսի արդյունավետությունը բարձրացնելու համար ուսուցիչները դասին
ներկայացել են դասի պլաններով:
· Ուսուցիչները դասի պլանավորման ժամանակ հիմնականում առաջնություն են տվել դասի
կազմակերպման ինտերակտիվ մեթոդներին:
· Դասապրոցեսի արդյունավետությունը պարզելու համար տնօրենի, տնօրենի տեղակալների, մ/մ
նախագահների և ուսուցիչների կողմից կազմակերպվել են բազմաթիվ դասալսումներ և
մշտադիտարկումներ հետևյալ թեմաներով՝ բանավոր գանահատում,տնային աշխատանքի
կատարում,աշակերտների իքնուրույն աշխատանքը դասի ընթացքում, ուսուցչի աշխատանքը
հետ մնացող աշակերտների հետ,ներառական ծրագրում ընդգրկված աշակերտների մասնակցությունը դասին, աշակերտների աշխատանքը կրկնողության ժամանակ, նոր մեթոդների և հնարների կիրառումը դասապրոցեսում, որոնց ընթացքում վեր են հանվել դասի արդյունավետությանը վնասող թերությունները, և դասերի համատեղ պլանավորման միջոցով շտկվել են դրանք:
· Տարվա ընթացքում կազմակերպվել են բաց դասեր, որոնք նպաստել են աշակերտների կողմից
տարբեր նյութերի խորությամբ ուսումնասիրմանը և գիտելիքների ավելացմանը.
1. Գրականություն – Ավետիքյան Մ.,Հայրապետյան Ջ.
2. Աշխարհագրություն -Ենոքյան Հ.
3. Մաթեմատիկա –Գալստյան Ն.
4. Ռուսերեն- Սոսնիցկայա Ե.
5. Անգլերեն – Միքայելյան Ն., Սարգսյան Ս.
6. Մայրենի – Ավետյան Է., Ղարիբյան Գ.
7.Կերպարվեստ – Վարդանյան Լ.
· Աշակերտների հմտությունների և կարողությունների զարգացմանը ուղղված կազմակերպվել են
նախագծեր և խմբակներ, որին աշակերտները բավական ակտիվ մասնակցել են:
1. Երգչախումբ- <<Բարեկամության թևերով>>
2. Համակարգչային գործ - Ն.Գալստյան
3. Պատանի մաթեմատիկոս – Ն.Գալստյան
4. Ռոբոտաշինություն - Հովհաննիսյան Ա.
· Դպրոցի տարեկան պլանով նախատեսված են եղել ուսումնական և
դաստիարակչական միջոցառումներ.
- Դասասենյակների կահավորում և նախապատրաստում նոր ուսումնական տարվան
- Թեմատիկ պլանների կազմում և հաստատում
- Գիտելիքի օր
- Աշակերտական ընդհանուր ժողով
- Ուսուչի օրվան նվիրված միջոցառում
- Հայ գրին և գրատպությանը նվիրված միջոցառում
- Ռուսաց լեզվի և մշակույթի նվիրված միջոցառումներ
- <<Աշունն ամենուրեք է>> որպես ինտեգրված միավոր
- Առարկայական մրցույթ մաթեմատիկայից, անգլերեն ր հայոց լեզուներից
- ՄԻԱՎ , ՁԻԱՀ-ին նվիրված բաց դասեր
- Առարկայական օլիմպիադաներ
- Ամանորյա միջոցառում
- Բանակի օր << Ապահով թիկունք>>
- Միջոցառումների շարք <<Անաղարտ պահենք մայրենին>>
- Անտառապահի օր՝ կանաչ անկյունի ստեղծում
- Մայրության տոն
- Հայ մտավորականի օր
- Սպորտլանդիա
- Հրաժեշտ այբբենարանին
- Միջդասարանային սպորտլանդիա
- Միջոցառում նվիրված Եղեռնի զոհերի հիշատակին
- Միջոցառումներ Աղետների ռիսկերի հետ կապված
- Այցելություններ թատրոն և համերգասրահներ
- «Թվերի աշխարհում»
- «Կենգուրու» մաթեմատիկական մրցույթ
- <<Մեղու>> մայրենիի մրցույթ
- <<Русский медвежонок >> միջազգային մրցույթ
- Ծառատունկ
- Աշխարհագրական վիկտորինա դաս միջոցառում
- Հրաձգության մրցումներ
- Երևանի 2797 ամյակ Էրեբունի -Երևան /Էրեբունի թանգարանում/
- Հրաժեշտի դաս
- Մասնագիտական կողմնորոշման շաբաթներ
- Զինվորական զորամասեր /զինղեկ Ա.Գրիգորյան /
- Մ.Հերացու անվան բժշկական համալսարան
- Խ.Աբովյանի անվան մանկավարժական համալսարան
2.Հանդիպումներ ԲՈՒՀ –երի ներկայացուցիչների հետ:
Մեհրաբյանի անվան բժշկական ինստիտուտ, ՀՊՄՀ-ի պրոֆեսորոդասախոսական կազմի հետ:
Մանկավարժական համալսարանի դասախոսական կազմի հետ
3.Սպորտային մրցույթներ
Անցկացվել են ներդպրոցական սպորտլանդիաներ 7-րդ դասարանում, ֆուտբոլի
առաջնություններ 6-9-րդ դասարաններում, մասնակցել են միջդպրոցական՝ անկախության տարեդարձին նվիրված խաղերին, Ազգային ժողովի գավաթի առաջնության,
4.Առարկայական մրցույթներ
Աշխարհագրություն ՝ 6-րդ դասարան
Մայրենի -4-րդ և 5-րդ դասարաններ
Անգլերեն-4-րդ և 5-րդ դասարաններ
Ես և շրջակա աշխարհը -4-րդ դասարան
Ամենախելացին – 6-9-րդ դասարաններ
5.Էքսկուրսիաներ
Օշական,էջմիածին , /ոստիկանության ուղեկցությամբ/
6.Այցելություններ մշակութային օջախներ
Պատանի հանդիսատեսի թատրոն,Ստանիսլավսկու անվան ռուսական թատրոն,Հ.Թումանյանի
անվան տիկնիկային թատրոն,Ա,Խաչատրյանի անվան համերգասրահ
Հ.Թումանյանի ,Ավ. Իսահակյանի,Ե. Չարենցի,Մ.Սարյանի ,Խ.Աբովյանի տուն-
թանգարաններ,Մատենադարան,Բնության թանգարան,Երևան քաղաքի պատմության
թանգարան,Երևանի պետական պատկերասրահ,Բուսաբանական այգի, «Մոսկվա» կ/թ:
2. Հանրակրթական ծրագրերի երկրորդ աստիճան
Ավարտական քննություններից <<18>>, <<19>> և <<20>> գնահատականներ
ստացած շրջանավարտների թիվը և տոկոսը:
Թիվը –6 աշակերտ : Տոկոսը – 38 %
- Ավարտական քննություններից անբավարար գնահատական ստացած շրջանավարտների թիվը և տոկոսը / չկա/:
- Հայոց լեզվից և մաթեմատիկայից բարձր / <<8>>, <<9>> և <<10>> / և անբավարար / <<1>>, <<2>> և <<3>> / տարեկան գնահատականներ ստացած սովորողների թիվը և տոկոսը ըստ հանրակրթական աստիճանների
- <<8>>, <<9>> , <<10>> ստացած աշակերտները
երկրորդ աստիճան 10 աշակերտ - 62 %
- <<1>>, <<2>> , <<3>>
երկրորդ աստիճան - 0
- Հանրակրթական ծրագրերի երկրորդ աստիճանն ավարտած և ամփոփիչ ատեստավորման արդյունքում վկայական ստացած շրջանավարտների թիվը և տոկոսը
- <<Գերազանցության >> նմուշով հիմնական կրթության վկայական ստացած շրջանավարտների թիվը և տոկոսը
· Օլիմպիադաների համայնքային փուլին մասնակցել են 8
աշակերտներ և արժանացել խրախուսանքի:
· հանրապետական, միջազգային, համաշխարհային օլիմպիադաներին մասնակցած և
մրցանակներ, խրախուսանքներ ստացած սովորողների թիվը և տոկոսը.
1 աշակերտ
· համայնքային, մարզային, հանրապետական, միջազգային մրցույթներին, տարբեր
միջոցառումներին սովորողների և ուսուցիչների ընդգրկվածությունը, մասնակիցների թիվը`
93
· Ռուսաց լեզվի դպրոցական միջոցառում «Երգը հայ-ռուս ազգերի բարեկամության կամուրջ»
«Կենգուրու» մաթեմատիկական մրցույթ
<<Մեղու>> մայրենիի մրցույթ
<<Русский медвежонок >> միջազգային մրցույթ
Երգի մրցույթ
3.հետազոտական, ստեղծագործական աշխատանքներին մասնակցած սովորողների
Թիվը և տոկոսը, աշխատանքների արդյունավետությունը.
88 աշակերտ 45%
· Հայոց լեզու և Գրականություն
Կազմվել են հայ գրողների կյանքն ու ստեղծագործությունը ներկայացնող
ալբոմներ,հավաքածուներ, գրքույկներ:
4. սովորողների կողմից օրինակելի վարքագծի դրսևորումը, իրավախախտումներից
զերծ մնալը.
· Մշտապես իրականացվել է ներդպրոցական վերահսկողություն/ աշակերտների ամենօրյա հաշվառում, միջանցքներում հերթապահության ապահովում, աշխատանք ուշացող աշակերտների հետ/: Աշակերտների վարքի կուլտուրայի բարձրացման նպատակով անցկացվել են զրույց-քննարկումներ դասղեկների և ծնողների , Արաբկիրի ԱԳ բաժնի մասնակցությամբ:
5. արտադասարանական աշխատանքներին մասնակցած սովորողների թիվը և
տոկոսը, աշխատանքների արդյունավետությունը.
80 47 %
· Երաժշտության խմբակ ղեկավար` Ս.Եղիազարյան
· Ասմունքի խմբակի ղեկավար`Մ.Ավետիքյան
· Նկարչության խմբակի ղեկավար`Լ.Վարդանյան
. ռուսաց լեզվի խմբակի ղեկավար` Գ.Գալոյան
.Անգլերեն խմբակի ղեկավար` Ս.Սարգսյան , Ն.Միքայելյան
6.արտադպրոցական կրթությանը մասնակցած սովորողների թիվը և տոկոսը.
80 47 %
· Պար
· Երգ
· Մարտարվեստ
· Երժշտական դպրոց
· Նկարչություն
· Հրաձգություն
· Կավագործություն
· Մարմնամարզություն
7. սոցիալական, բարեգործական ծրագրերին մասնակցած սովորողների թիվը և
տոկոսը, աշխատանքների արդյունավետությունը.
35 աշ 22 %
· Համագործկցություն երեխաների սոցիալական աջակցության կենտրոնի հետ: Կենտրոնի
անապահով երեխաների համար գրենական պիտույքների, խաղալիքների, հագուստի
հավաքում:
· Օգնություն անապահով երեխաներին:
8. սովորողների` առանձին առարկաների գծով ինքնուրույն կրթական ձեռքբերումները.
· չկա
9. օլիմպիադաների, մրցույթների, ստեղծագործական հաշվետվությունների անցկացումն
ուսումնական հաստատության կողմից.
· Կենգուրու
· Մեդվեժոնոկ
. Մեղու
10. հայրենագիտական ճամփորդությունների, արշավների, մշակութային օջախներ
այցելությունների կազմակերպումը, հաճախականությունը.
Ա/ Կազմակերպվել են այցելություններ.
Օշական,էջմիածին ,
Բ/ Այցելություններ մշակութային օջախներ
Պատանի հանդիսատեսի թատրոն,Ստանիսլավսկու անվան ռուսական թատրոն,Հ.Թումանյանի անվան տիկնիկային թատրոն,Ա,Խաչատրյանի անվան համերգասրահ,Հ.Թումանյանի ,Ավ. Իսահակյանի,Ե. Չարենցի,Մ.Սարյանի ,Խ.Աբովյանի տուն-թանգարաններ,Մատենադարան,Բնության թանգարան,Երևան քաղաքի պատմության թանգարան,Երևանի պետական պատկերասրահ,Բուսաբանական այգի:
11. ներքին գնահատման հաշվետվության քննարկման արդյունքում ուսումնական
հաստատության զարգացման ծրագրի լրամշակմանն ուղղված որոշումների ընդունումը.
Որոշվեց
· ավելացնել դպրոցի համակարգչային հագեցվածությունը, ինտերակտիվ գրատախտակներ
· դաստիարակչական աշխատանքները պլանավորելիս հատուկ ուշադրություն դարձնել ուսման
նկատմամբ հետաքրքրության զարգացմանը և ուսման նկատմամբ պատասխանատվության
մեծացմանը:
· ավելի սերտացնել կապերը ավագ դպրոցների հետ:
· Մշակել և ներդնել աշակերտների ստեղծագործական, հետազոտական և նորարական
աշխատանքների խրախուսման մեխանիզմներ:
Ձևավորել բարեկամական կամուրջ ինչպես ՀՀ-ի հեռավոր մարզերի դպրոցների հետ այնպես էլ
արտերկրյա դպրոցների հետ :
. Ուշադրության կենտրոնում պահել ներառական կրթության ծրագրում ընդգրկված աշակերտներին և նրանց սննդի կազմակերպմանը:
12. սովորողների և ուսուցիչների առողջության պահպանումը, սննդի, հանգստի,
աշխատանքի կազմակերպումը.
Աշակերտների և ուսուցիչների առողջության պահպանման համար պահպանվում են
· սանիտարահիգենիկ նորմերը
· ապահովվում է անհրաժեշտ ջերմաստիճան
· պարբերաբար ստուգվում են աշակերտների առողջական վիճակը
· համաճարակային հիվանդությունների ժամանակ կազմակերպվում է այդ օջախների իզալացում
և ախտահանում:
· ընդմիջման ժամանակ , դասերից առաջ և հետո կատարվում է տարանցիկ օդափոխություն
· աշակերտների ուսումնաաշխատանքային ծանրաբեռնվածությունը համապատասխանում է
ուսումնական հաստատության կանոնադրությամբ նախատեսված դասաժամերի քանակին՝
հաշվի առնելով աշակերտների թույլատրելի առավելագույն ծանրաբեռնվածության չափանիշի
պահպանում:
· դասացուցակները կազմելիս հաշվի է առնվում դասաժամերի օպտիմալ հարաբերությունը, ուսումնական առարկաների ճիշտ հաջողությունը, ինչի շնորհիվ ստեղծվում է աշակերտների մտավոր գործունեությունից ֆիզիկականի փոխվելու հնարավորություն
· դպրոցի բոլոր տարածքները ենթակա են ամենօրյա խոնավ մաքրման
· մաքրման աշխատանքները կատարվում են դասերի ավարտից հետո, միջանցքներում՝ յուրաքանչյուր դասի ընդմիջումից հետո
· մարզադահլիճները մաքրվում և օդափոխվում է յուրաքանչյուր պարապմունքից հետո
13. ուսումնական հաստատության խորհրդի, ինչպես նաև մանկավարժական,
ծնողական, աշակերտական խորհուրդների աշխատանքի արդյունավետությունը.
· Դպրոցի կառավարման, մանկավարժական, ծնողական, աշակերտական խորհուրդները գործում են իրենց կանոնադրություններին համապատասխան, ակտիվ մասնակցում են դպրոցի կառավարման աշխատանքներին: Նպաստում է դպրոցում կրթական արդյունավետ կազմակերպմանը, աջակցում է զարգացման ծրագրին և ապահովում համայնքի հետ արդյունավետ համագործակցություն, անհրաժեշտության դեպքում խորդակցական ձայնի իրավունքով հրավիրվում են ծնողներ աշակերտական խորհրդի ներկայացուցիչներ:
14. ուսուցիչների մասնագիտական պատրաստվածությունը, կրթության որակի
ապահովմանն ուղղված նրանց նորարարական գործունեությունը.
· Դպրոցում աշխատող ուսուցիչների մեծ մասը մասնակցել են ուսուցիչների վերապատրաստումների դասընթացներին, որ կազմակերպվել էր ԿԳՆ ԾԻԳ-ի կողմից «Որակ և համապատասխանություն» ծրագրի շրջանակներում :
· Դպրոցի բոլոր ուսուցիչները տիրապետում են համակարգչին և ՏՀՏ-ն կիրառում են դասերի ընթացքում և դասերին պատրաստվելիս:
15. ուսուցիչների մասնակցությունը <<Տարվա լավագույն ուսուցիչ>> կամ այլ
մրցույթների.
· 0
16. որակավորման տարակարգ ունեցող ուսուցիչների թիվը և տոկոսը.
· 1 5 %
17. ուսուցման նպաստավոր պայմանները, նյութատեխնիկական, ուսումնամեթոդական
ապահովվածությունը.
· Իր միջոցների հաշվին թարմացվել և նոր շունչ են ստացել միջանցքները, չորրորդ հարկի դասասենյակները , լաքապատվել են 4 հարկերի դասասենյակները :
18. ուսումնանյութական միջավայրի անվտանգության ապահովումը.
· Դպրոցում պահպանվում են հրշեջ անվտանգության կանոնները: Բոլոր դասղեկները, կաբինետների վարիչները ծանոթ են անվտանգության պահպանման կանոններին և հետևում են այդ պահանջներին:
· Յուրաքանյուր աշակերտ ապահովված է հարմար աշխատատեղով, ՀՀ գործող ստանդարտներին համապատասխան աշակերտական նստարանով կամ սեղանով՝ նկատի ունենալով սովորողների տարիքը, հասակը:
· Պահպանվում է անվտանգության տեխնիկայի պահանջները:
· Դպրոցի բոլոր անհրաժեշտ տեղերում փակցված է տարհանման սխեմա :
· Դպրոցը ապահովված է լոկալ ջեռուցման անվտանգ համակարգով:
· Ջեռուցման ամիսներին դասարաններում ջերմաստիճանը համապատասխանում է նորմերին:
· Դպրոցը ապահովված է շուրջօրյա հոսող խմելու ջրով
· Դպրոցի առկա են առանձնացված վերանորոգված սանհանգույցներ և տղաների և աղջիկների համար:
· Դպրոցում առկա է սննդի կետ:
· Սննդի կետի տեսակը՝ բուֆետ: Առկա է լվացարան, ջրատաքացուցիչ, սառնարան
· Հաստատությունում առկա է բուժկետ և կարող է տրամադրել I բուժօգնություն: Առկա են I բուժօգնության միջոցներ և դեղորայք:
· Հաստատությունը պահպանում է շենքի և տարածքի անվտանգ շահագործումը: Տարածքը պարսպապատված է և անվտանգ է սովորողների ազատ տեղաշարժման համար:Հաստատության շրջակայքում չկան վերգետնյա, ստորգետնյա անցումներ:Արտակարգ իրավիճակներում հատուկ ծառայությունների մեքենաներըկարող են անարգել մոտենան հաստատության շենքին : Պարբերաբար միջոցառումներ են իրականացվում կրծողների դեմ:Դպրոցում պահպանված են բոլոր սովորողների համար ուսումնական գործընթացի կազմակերպման համար անհրաժեշտ անվտանգության և սանիտարահիգենիկ նորմերը, կազմակերպվում են երեխայի առողջության պահպանման համապատասխան ծառայությունները:Ապահոված է կապի և արտակարգ իրավիճակների ազդարարման համակարգով:
19. տեղեկատվական հաղորդակցական տեխնոլոգիաների առկայությունը և կիրառման
արդյունավետությունը.
· Դպրոցը ունի համակարգիչներ և համացանց, որից օգտվում են թե ուսուցիչները և թե աշակերտ
ները:
· Ուսուցիչների զգալի մասը օգտագործում են տեղեկատվական տեխնոլոգիաները իրենց դասերի կազմակերպման ընթացքում:
· Դպրոցն ունի պրոյեկտոր, որը հնարավորություն է տալիս ուսուցիչներին դասերը վարել նորարարական մեթոդներով:
20. բյուջետային ֆինանսավորման և ծախսերի արդյունավետության վերլուծությունը.
· Բյուջետային ֆինանսավորումից կատարվել է աշխատավարձերի կանոնավոր վճարում:Կոմունալ վճարները կատարվել են ժամանակին:
21. ուսումնական հաստատության կառավարման և ֆինանսավորման հարցերում
համայնքի ներկայացուցիչներին ներգրավելը.
· Ուսումնական հաստատությունը ունի խորհուրդ, որը ձևավորվել է կարգին համապատասխան, որի կազմում համայնքի երկու ներկայացուցիչ կա և ակտիվորեն մասնակցում են խորհրդի գործունեությանը :
22. ուսումնադաստիարակչական գործընթացում աշակերտակենտրոն մոտեցման
ապահովումը` ուսուցման ավանդական և արդիական մեթոդների ներդաշնակ համադրմամբ.
· Դպրոցի ուսուցիչները անցել են տարբեր վերապատրաստումներ ինչպես ներդպրոցական, այպես էլ տարբեր կրթական կազմակերպությունների կողմից կազմակերպված, որի ժամանակ սովորել և տիրապետում են ուսուցման ինտերակտիվ մեթոդներին և դրանք կիրառում են իրենց դասերի ընթացքում:Բավական հաճախ են կազմակերպվում խմբային աշխատանքները դասի ընթացքում, բաց քննարկումներ, բանավեճեր և վերլուծական աշխատանքներ:
· Դպրոցում կարևորվում է աշակերտակենտրոն ուսուցումը, որի հիմքում դրված են դասավանդման նորագույն մեթոդները և մեթոդաբանական հնարները, որոնք նպատակ ունեն սովորողի մեջ ձևավորելու ուսման նկատմամբ դրական վերաբերմունք և ապահովում են սովորողի ակտիվ մասնակցությունը ուսումնական գործընթացին: Նոր մոտեցումներն առաջնորդվում են մի կարևոր սկզբունքով՝ սովորել կատարելով, սովորել՝ սովորեցնելով:Սա հնարավորություն է տալիս գիտելիքը դարձնել կիրառական:
23. ուսուցման նպատակաուղղվածությունը շրջանավարտի պահանջների բավարար-մանը` ինչպես մասնագիտական կողմնորոշման, աշխատանքի անցնելու, այնպես էլ կրթությունը շարունակելու առումով.
· Մասնագիտական կողմնորոշման համար տարվա ընթացքում կազմակերպվել են հանդիպումներ տարբեր կազմակերպությունների, ավագ դպրոցների հետ
24. կրթական բարենպաստ միջավայրի ստեղծմանը սովորողների գործուն մասնակցության առկայությունը, նրանց ներգրավվածությունը դպրոցի բարեկարգման և կանաչապատման աշխատանքներին.
· Դպրոցի աշակերտները պարտաճանաչ կերպով մասնակցում են ինչպես համաքաղաքային, այնպես էլ ներդպրոցական շաբաթօրյակներին և ծառատունկներին:
· Դպրոցի 8-րդ դասարանը ունի իր տարածքը որտեղ աճեցնում են ծառեր և այն խնամում:
25. դպրոցահասակ երեխաներին ուսումնառության մեջ ընդգրկելու, նրանց
վերաբերյալ տեղեկատվություն հավաքելու, մշակելու աշխատանքների իրականացումը.
· Հաշվառվում են դպրոցահասակ երեխաներին գրանցում դպրոց ընդունելու համար:Գարնան առաջին օրը և տարեվերջին կազմակերպվել են գեղեցիկ միջոցառումներ, հրավիրել ենք հաշվառված երեխաներին , ծնողներին ծանոթացրել ենք դպրոցին:
26. սեռային (գենդերային) հավասարության ապահովմանը և համայնքում ապրող
սոցիալապես անապահով ընտանիքների երեխաների` կրթությունից դուրս չմնալուն ուղղված
ջանքերի դրսևորումը.
· դպրոցում սովորելը աշակերտի և նրա ծնողի որոշման խնդիրն է, բայց դպրոցը բոլոր աշակերտների համար ստեղծում է հավասար պայմաններ, իսկ անապահով ընտանիքների երեխաներին սահմանված կարգով ազատում է դասագրքերի վարձավճար մուծելուց: Տրվում է նրանց անվճար պայուսակներ և գրենական պիտույքներ:
27. դպրոցական տարիքի յուրաքանչյուր երեխայի համար` անկախ նրա ազգությունից,
ռասայից, սեռից, լեզվից, դավանանքից, սոցիալական ծագումից, ուսումնական հաստատության
մատչելի և հասանելի լինելը.
· Դպրոցում բոլոր աշակերտների համար ստեղծված են հավասար պայմաններ, ուսումնական հաստատությունը գործում է ժողովրդական սկզբունքների հիման վրա:
28. կրթության բնագավառը կարգավորող օրենսդրության պահանջներին ուսումնական
հաստատության կանոնադրության համապատասխանությունը.
· Դպրոցի կանոնադրությունը կազմվել է օրինակելի կանոնադրության հիման վրա, որտեղ ներառված են այն բոլոր օրենքները և օրենսդրական նորմերը որոնք անհրաժեշտ են դպրոցի կենսագործունեության ապահովման համար:
29. պետական ուսումնական հաստատությանն անհատույց օգտագործման իրավունքով
հանձնված շենքերի (գույքի) խնամքով շահագործումը և պահպանումը.
· Դպրոցին անհատույց օգտագործման իրավունքով հանձնված շենքերի (գույքի) շահագործումը և պահպանումը կատարվում է սահմանված կարգով, առաջացող թերություները արագ վերացվում են:Այդ պատասխանատվությունը դրված դպրոցի տնտեսվար Հ.Մովսիսյանի վրա:
30 կիրառված կարգապահական տույժերը և խրախուսանքները, դրանց հիմնավորվածությունը.
· Դպրոցում կարգապահական տույժ ստացած աշակերտ չկա: Ուսուցիչներից նկատողություն ստացող չկա:
31. ուսուցիչների աշխատանքի ընդունման, աշխատանքից ազատման, կենսաթոշակների նշանակման գործընթացի օրինականությունը.
· 0
32. հանրակրթության բնագավառը կարգավորող Հայաստանի Հանրապետության
օրենսդրության պահանջների կատարումը.
· Պահանջները կատարվել են ժամանակին և սահմանված կարգով:
33. ուսումնական հաստատությունում վերջին երեք տարիներին իրականացված
ստուգումների և ուսումնասիրությունների արդյունքները.
· 2012-2013 թթ. ուստարվա ընթացքում ստուգվել են՝ հրամանագիրք, շարժմատյան /աշակերտների
շարժ/, ատեստատների համապատասխանությունը շարժմատյանին, դասամատյանին և
արձանագրություններին, ստուգվել է առաջին դասարանցիների անձնական գործերը
· 2013-2014 թթ. ուստարվա ընթացքում ստուգվել են՝ հրամանագիրք, շարժմատյան /աշակերտների
շարժ/, ատեստատների համապատասխանությունը շարժմատյանին, դասամատյանին և
արձանագրություններին, ստուգվել է առաջին դասարանցիների անձնական գործերը,
· 2014-2015 ուստարվա ընթացքում Կրթության Պետական Տեսչության կողմից անցկացվել են տեսչական ստուգումներ:
. 2016-2017 թ. անցկացվել է հաշվապահական ստուգում՝ Աուդիտ
34. ուսումնական հաստատությանը տրված հանձնարարականների կատարողականների
առկայությունը.
· Հանձնարարականները կատարվել են ժամանակին և սահմանված կարգով:
35. ուսումնական հաստատությունում պարտադիր գործածության երաշխավորված
փաստաթղթերի առկայությունը, դրանց վարման կարգերի պահպանումը:
· պարտադիր գործածության երաշխավորված փաստաթղթերը առկա են, դրանք վարվում են սահմանված կարգով:
· Աշակերտների անձնական գործ
· Աշակերտների շարժի մատյան
· Ատեստատների բաշխման մատյան
· Վկայականների բաշխման մատյան
· Աշխատողների հրամանագիրք
· Աշակերտների հրամանագիրք
· Աշխատողների անձնական գործ
· Դպրոցի խորհրդի արձանագրությունների մատյան
· Մանկավարժական խորհրդի արձանագրությունների մատյան
· Առարկայական մեթոդական միավորումների արձանագրությունների մատյան
· Տարիֆիկկացիոն ձևաթղթերի մատյան
· Ուսուցչի բաց թողած և փոխարինած ժամերի հաշվառման մատյան
· Սովորողների տեղափոխման թերթիկ
·Ստուգման մատյան