Նորից Գաֆէսճյան կենտրոնում
Այնուհետև աշակերտներին տրամադրվեցին գրաֆիկական պատկերներ, նրանց վրա աշխատելու և գունային տարբերակումներ իրականացնելու համար: Մեկ ժամյա ինքնուրույն աշխատանքի արդյունքում աշակերտները ստեղծեցին գունային երկրաչափական կոմպոզիցիաներ: Աշխատանքների շուրջ եղան քննարկումների և կարծիքների փոխանակում կենտրոնի մասնագետների, թիմի անդամների, ծնողների և աշակերտների միջև: Լավագույն աշխատանքները ցուցադրվեցին և խրախուսվեցին : Նմանատիպ այցելությունները արվեստի կենտրոններ նպաստում են աշակերտների սոցիալիզացիայի և ինտեգրման գործընթացին: